luni, 9 februarie 2009

Pregatire la matematica oferita gratuit de profesorii Universitatii Bucuresti

Elevii de liceu pot beneficia incepand din 14 februarie de cursuri de pregatire la matematica oferite gratuit de catre profesorii de la Facultatea de Matematica si Informatica din cadrul Universitatii Bucuresti.

UPDATE:

Pentru ca multe mame ne-au intrebat despre cum pot participa copii la aceste cursuri, ne-am interesat si am aflat de pe site-ul Facultatii de Matematica si Informatica din cadrul Universitatii Bucuresti:

Lectii gratuite de pregatire pentru candidatii la FMI

Lectiile vor avea loc in fiecare Sambata, incepand cu 14 februarie 2009, in amfiteatrul "Spiru Haret" (parter) dupa programul:

orele 10-12 Matematica;
orele 12-14 Informatica.

Intrarea in cladire se face pe la Facultatea de Litere (prin strada E.Quinet, sau prin curtea interioara)



Purtatorul de cuvant al universitatii, Aurel Ghimpu, a declarat luni pentru Agerpres ca astfel se reia astfel o mai veche traditie a facultatii, aceea de a tine cursuri gratuite pentru elevii de liceu, in vederea concursului de admitere pentru urmatorul an universitar.

Lectiile vor avea loc in fiecare zi de sambata, incepand cu 14 februarie, si se vor tine in amfiteatrul "Spiru Haret", situat la parterul facultatii, dupa urmatorul program: orele 10,00-12,00 - matematica; orele 12,00-14,00 - informatica.
Sursa: Ziare.com

9 comentarii:

  1. Super! Multumim de informatie! Asa mai facem si noi o economie, ca deh...meditatiile nu sunt ieftine deloc:(.

    RăspundețiȘtergere
  2. facultatea spiru haret de la politehnica?

    RăspundețiȘtergere
  3. e sala spiru haret din cadrul facultatii de matematica-informatica a universitatii din bucuresti, nu facultatea spiru haret:)

    RăspundețiȘtergere
  4. ok..multumesc pentru raspuns:)

    RăspundețiȘtergere
  5. trebuie sa te inscrii undeva ca sa participi la aceste cursuri?

    RăspundețiȘtergere
  6. daca am terminat liceul si mas dori sa vin.S_ar putea?

    RăspundețiȘtergere
  7. de ce sa infiintat doar in buc.acest gen gratuit de pregatire la matematica?

    RăspundețiȘtergere
  8. este infiintat si in braila?miati putea raspunde?si unde anume se afla?

    RăspundețiȘtergere
  9. Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
    E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere