Pe langa influentarea negativa a comportamentului, televizorul si computerul pot determina o deteriorare a relatiilor cu parintii si chiar aparitia unor probleme grave de sanatate.
Studiul sustine ca anumite reclame le sugereaza copiilor sa exercite asupra parintilor (pentru achizitionarea unui obiect dorit) toate mecanismele de presiune pe care le au la indemana, adultii fiind adesea descrisi ca niste bufoni. Mai mult decat atat, unele spoturi publicitare le induc, subliminal, micutilor ideea ca "esti ceea ce posezi".
Studiul precizeaza si faptul ca minorii sunt parte a unei noii forme de consumerism - numai in Marea Britanie copiii sub 16 ani cheltuie anual aproximativ trei miliarde de lire sterline din banii de buzunar pe haine, muzica, jocuri video si reviste.
"Concluzia noastra este clara: cu cat un copil petrece mai mult timp la televizor/pe Internet cu atat devine mai materialist, distrugandu-si sanatatea fizica si psihica si relatiile cu parintii", specifica studiul, citat de telegraph.co.uk.
Sursa: Ziua
Studiul sustine ca anumite reclame le sugereaza copiilor sa exercite asupra parintilor (pentru achizitionarea unui obiect dorit) toate mecanismele de presiune pe care le au la indemana, adultii fiind adesea descrisi ca niste bufoni. Mai mult decat atat, unele spoturi publicitare le induc, subliminal, micutilor ideea ca "esti ceea ce posezi".
Studiul precizeaza si faptul ca minorii sunt parte a unei noii forme de consumerism - numai in Marea Britanie copiii sub 16 ani cheltuie anual aproximativ trei miliarde de lire sterline din banii de buzunar pe haine, muzica, jocuri video si reviste.
"Concluzia noastra este clara: cu cat un copil petrece mai mult timp la televizor/pe Internet cu atat devine mai materialist, distrugandu-si sanatatea fizica si psihica si relatiile cu parintii", specifica studiul, citat de telegraph.co.uk.
Sursa: Ziua
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu