luni, 16 martie 2009

Naşterea sub apă - 3000 de euro pentru dureri mai mici

  • Metodă Benefică atât pentru mamă, cât şi pentru bebeluş
  • Naşterea are loc într-o cadă specială
  • O astfel de procedură costă între 1.800 şi 3.000 de euro
Medicii ginecologi spun că naşterea sub apă presupune dureri uşoare, travaliu scurt şi un copil sănătos. Această metodă este mai uşoară pentru mamă, iar pentru bebeluş, presupune trecerea graduală şi mai puţin traumatizantă de la mediul intrauterin la cel extrauterin. De asemenea, specialiştii susţin că această metodă de a aduce pe lume un copil îmbunătăţeşte relaţia dintre mamă şi copil. „Această naştere presupune relaxarea muşchilor şi a articulaţiilor, astfel că durerile sunt diminuate. Pentru această naştere, femeii nu i se mai face anestezie epidurală, astfel că naşterea se desfăşoară pe viu”, spune dr. Iosif Niculescu, directorul Spitalului de Obstetrică şi Ginecologie „Regina Maria“ din Capitală. Travaliul poate să dureze între patru ore şi o zi, timp în care pacienta este strict supravegheată de cadrele medicale. „Pacienta are acces în apă, din momentul în care se declanşează contracţiile. În perioada activă a travaliului, pacienta va sta într-o poziţie semiculcată sau şezândă”, adaugă doctorul Niculescu.

Mai mult, medicii urmăresc starea fătului printr-un sistem special de ascultare a bătăilor cordului fetal sincron, care înregistrează şi contracţiile uterine. Perioada de stat în apă este limitată, astfel că pacienta stă cel mult două ore cu pauze de 15 sau de 30 de minute.

Momentul expulziei se petrece în apă, iar medicii urmăresc ca perineul să nu se rupă. Nou-născutul poate rămâne câteva minute în apă, dar personalul medical are grijă ca faţa bebeluşului să nu mai ia contact cu mediul acvatic. „Expulzia placentei şi eventuala sutură a leziunilor perineale au loc pe masa normală de naştere”, explică dr. Iosif Niculescu. De asemenea, imediat după ce micuţul a venit pe lume, acesta poate fi pus la sânul mamei pentru a mânca. Această naştere se produce într-o cadă specială, iar apa este caldă şi poate fi reglată conform dorinţei pacientei. „Temperatura mediului acvatic, care trebuie să fie pe placul femeii şi care trebuie să îi ofere confort, are rolul de a relaxa musculatura”, adaugă medicul.

Naşterea sub apă presupune cursuri speciale

Medicul Niculescu spune că o pacientă care doreşte să nască sub apă trebuie să urmeze cursuri speciale de pregătire, care constau în gimnastică, acupunctură sau metode alternative. De asemenea, viitoarea mamă va avea o discuţie cu medicul care o va asista la naştere, în care i se va explica procedura, lămuririle ce au loc cu aproximativ două sau trei săptămâni înainte de termenul de naştere. În acelaşi timp, pacienta va beneficia şi de o pregătire psihologică. Mai mult, în cazul în care femeia a ales să nască sub apă, dar durerile sunt insuportabile, venirea pe lume a nou-născutului se va face pe masa de naştere obişnuită. Potrivit medicului Niculescu, această metodă de naştere este interzisă persoanelor supraponderale, celor care prezintă risc de infecţii şi celor pentru care au contraindicaţii medicale.

O astfel de naştere costă între 1.800 şi 3.000 de euro, dar medicii spun că pacienta are parte de o îngrijire profesionistă.

Sursa: Gandul.info

2 comentarii:

  1. Bună ziua, sunt aici pentru a răspândi această veste bună întregii lumi cu privire la modul în care am primit soțul meu înapoi. Eram nebun când soțul meu mi-a lăsat o altă femeie luna trecută. Dar când mă întâlnesc cu un prieten care ma introduce în profetul Okona, un mare mesager la oracolul pe care îl slujește, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum ma lăsat soțul meu. El mi-a spus doar că am ajuns la locul potrivit că voi fi dorința mea de inimă fără nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie să fac, după ce a fost făcut, în următoarele două zile, soțul meu a sunat mă la telefon și îmi pare rău că m-ai trăit înainte. Sunt atât de fericită și copleșită că trebuie să le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona să-mi dau dorința inimii. Dacă aveți nevoie de orice fel de ajutor, contactați Profetul Okona la următoarea adresă de e-mail: prophetokona@gmail.com De asemenea, a distribuit atâtea vrăji ca,
    (1) Dacă doriți ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divorț în căsnicia ta.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei să vindeci bolile mortale
    (5) Dacă vreți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să îți ceri soțul și soția să fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) vrei o soție / soț

    RăspundețiȘtergere
  2. Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
    E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere