marți, 10 martie 2009

ALARMĂ: Numărul copiilor diabetici s-a triplat

Numărul cazurilor de diabet la copii a crescut de aproape trei ori în ultimele două decenii - un „dezastru metabolic”, susţin specialiştii, care i-au cerut ministrului Sănătăţii să aprobe introducerea unui program naţional de depistare precoce a acestei boli în rândul şcolarilor, program care în momentul de faţă este în stadiul de proiect.

„Este vorba de diabet de tip 2, care nu este dependent de insulină, dar este o formă de boală de care acum două decenii sufereau doar adulţii”, a spus prof. dr. Constantin Ionescu Târgovişte, preşedintele Asociaţiei Medicale Române. Acesta a adăugat că au fost depistaţi cu diabetul de tip 2 şi copii în vârstă de cinci ani. În România sunt aproape 3.000 de copii diabetici. În 1988 erau trei cazuri noi de diabet anual la o sută de mii de copii, iar în 2008 sunt nouă cazuri noi la o sută de mii de copii.

Aproape 2.500 de copii sunt dependenţi de insulină, 500 au diabet de tip 2 şi obezitate.

Aproape 42 la sută dintre diabetici au între zero şi cinci ani, iar 58 la sută au între 6 şi 18 ani, a declarat Ionescu Târgovişte.
Medicii spus că principala cauză a acestui „dezastru metabolic” este alimentaţia bogată în grăsimi. Un al doilea motiv al apariţiei diabetului în rândul copiilor este sedentarismul. (M.Ch.)

Sursa: Gandul.info

2 comentarii:

  1. Ai nevoie de un împrumut de afaceri? Numele companiei noastre este de servicii financiare limitate Sion, vom da împrumuturi pentru clientul interesat care caută pentru împrumuturi pentru a îmbunătăți afacerile lor, vă putem ajuta cu un împrumut de până la $ 15 milioane de dolari. Noi vă putem ajuta de ai bani de împrumut, pentru a începe o afacere sau pentru a extinde afacerea dvs. existente, noi oferim credite personale, credite auto, credite de afaceri, credite ipotecare, credite agricole sau un împrumut pentru orice motiv, etc Dacă aveți nevoie de un împrumut de astăzi contactați-ne. Putem împrumuta până la 15 milioane de dolari Statelor Unite. ne e-mail pentru a aplica: zionloanfirm.ltd@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, sunt aici pentru a răspândi această veste bună întregii lumi cu privire la modul în care am primit soțul meu înapoi. Eram nebun când soțul meu mi-a lăsat o altă femeie luna trecută. Dar când mă întâlnesc cu un prieten care ma introduce în profetul Okona, un mare mesager la oracolul pe care îl slujește, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum ma lăsat soțul meu. El mi-a spus doar că am ajuns la locul potrivit că voi fi dorința mea de inimă fără nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie să fac, după ce a fost făcut, în următoarele două zile, soțul meu a sunat mă la telefon și îmi pare rău că m-ai trăit înainte. Sunt atât de fericită și copleșită că trebuie să le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona să-mi dau dorința inimii. Dacă aveți nevoie de orice fel de ajutor, contactați Profetul Okona la următoarea adresă de e-mail: prophetokona@gmail.com De asemenea, a distribuit atâtea vrăji ca,
    (1) Dacă doriți ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divorț în căsnicia ta.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei să vindeci bolile mortale
    (5) Dacă vreți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să îți ceri soțul și soția să fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) vrei o soție / soț

    RăspundețiȘtergere