vineri, 27 februarie 2009

Ecaterina Andronescu vrea să reducă numărul de ore predate în şcoli

Elevii ar putea să stea mai puţin la şcoală şi să parcurgă lecţii mai aerisite, începând cu anul viitor. Anunţul a fost făcut de către ministrului Educaţiei, Ecaterina Andronescu, care a spus, ieri, la finalul unei întâlniri cu liderii sindicali, că elevii au în prezent un orar prea încărcat: „Am lucrat pe planurile de învăţământ, pe curriculum, pentru că din păcate aproape în toate specializările numărul de ore este între 33 şi 38 pe săptămână, ceea ce este absolut îngrozitor de mult.

Trebuie să reducem puţin numărul de ore pe săptămână ca să creştem randamentul elevilor şi calitatea învăţământului. Se va reduce şi din materie. Există un proiect care încearcă să regândescă curriculum-ul dintr-unul cu accent pe acumularea de informaţie cum este acum, într-un curriculum care pune accentul pe formarea de competenţe. Este o procedură puţin mai dificilă şi sperăm să o terminăm până la sfârşitul anului şcolar". (R.F.)

Sursa: Gandul.

3 comentarii:

  1. asa cum spuneau si acad.moisil ,prof.phd.mircea h.orasanu ,daca numarul orelor elevilor este prea mare sa li se dea cate ceva de lucru si profesorilor,nu si elevilor ,sau chiar deloc, caci altfel lucrurile se complica si apar ca de obicei situati de alta natura si nesiguranta celor care sunt acum la putere ,dar nu este sigur ,mai incolo;

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, sunt aici pentru a răspândi această veste bună întregii lumi cu privire la modul în care am primit soțul meu înapoi. Eram nebun când soțul meu mi-a lăsat o altă femeie luna trecută. Dar când mă întâlnesc cu un prieten care ma introduce în profetul Okona, un mare mesager la oracolul pe care îl slujește, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum ma lăsat soțul meu. El mi-a spus doar că am ajuns la locul potrivit că voi fi dorința mea de inimă fără nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie să fac, după ce a fost făcut, în următoarele două zile, soțul meu a sunat mă la telefon și îmi pare rău că m-ai trăit înainte. Sunt atât de fericită și copleșită că trebuie să le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona să-mi dau dorința inimii. Dacă aveți nevoie de orice fel de ajutor, contactați Profetul Okona la următoarea adresă de e-mail: prophetokona@gmail.com De asemenea, a distribuit atâtea vrăji ca,
    (1) Dacă doriți ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divorț în căsnicia ta.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei să vindeci bolile mortale
    (5) Dacă vreți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să îți ceri soțul și soția să fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) vrei o soție / soț

    RăspundețiȘtergere