luni, 30 iunie 2008

Depresia post-natala

Depresia postnatala este o afectiune care, desi afecteaza multe mamici, este neglijata. Este privita ca un fel de moft iar mama trebuie sa-si uite "problemele interioare, gandurile negre" pentru a se reintoarce la treburile casei si la ingrijirea bebelusului. Fiind devotata rolului de mama si absorbita de ingrijirea micutului mama tinde sa se neglijeze, sa-si ignore depresia. Nimic nu este, in acele momente, mai important decat sanatatea si binele copilului.

Se pare insa ca depresia din timpul sarcinii si depresia post-natala poate avea urmari grave in dezvoltarea copilului si nu trebuie deloc neglijata. Concluzia unui studiu a fost aceea ca acei copii nascuti din mame care au fost deprimate in timpul sarcinii sunt mult mai predispusi sa aiba o dezvoltare intarziata. Acelasi studiu a scos la iveala faptul ca riscul ca cei mici sa aiba o evolutie fizica si mintala slaba, creste cu 34%

Atunci când mamele suferă de depresie postnatală, riscul creşte la 50%. Cercetarea a fost realizată pe un eşantion de 11.000 de femei şi copii. Viitoarele mămici au fost evaluate pentru a vedea dacă prezintă simptome de depresie, în săptămânile 18 şi 32 de sarcină. Ele au mai fost analizate la 8 săptămâni şi 8 luni după naştere.

Am gasit aceasta stire pe site-ul Realitatea TV. Mai multe aici

2 comentarii:

  1. Numele meu este Sakina, și mă bazează în cowait Ḩawall ... Viața mea este din nou !!! După 2 ani de căsătorie rupte, soțul meu mi-a lăsat cu doi copii. M-am simtit ca viata mea a fost pe cale să i se încheie sinucidere aproape comis, am fost emoțional în jos pentru un timp foarte lung. Grație unei caster vraja numit Dr. EGBOR, care l-am întâlnit on-line. Într-o zi credincios, așa cum am fost de navigare prin internet, am dat peste o multime de marturii cu privire la această fugă special vraja. Unii oameni au mărturisit că el a adus iubitul lor Ex înapoi, unii mărturisit că el reface uterul, vindecarea cancerului și a altor boli, unii au mărturisit că el poate arunca o vraja pentru a opri divorțul și așa mai departe. De asemenea, am venit peste o anumită mărturie, era vorba despre o femeie numită Sonia, ea a depus mărturie despre modul în care ea a adus înapoi iubitul ei Ex în mai puțin de 2 zile, iar la sfârșitul mărturiei ei, ea a scăzut Dr. EGBOR adresă de e-mail. După ce am citit toate acestea, am decis să-i dea un try. L-am contactat prin e-mail și a explicat problema mea la EL. În doar 48 oră, soțul meu s-au întors la mine. Am rezolvat problemele noastre, iar noi suntem chiar mai fericiți decât înainte de Dr. EGBOR, este într-adevăr un om talentat și nu se va opri publicarea de numele lui, deoarece el este un om minunat ... Dacă aveți o problemă și sunteți în căutarea pentru o adevărată și autentic de fugă vraja pentru a rezolva toate problemele tale pentru tine. Încercați oricând de mare spellhomecaster, el ar putea fi
    a răspunde la problemele tale. Iată contactul său: egborspellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Salvează-ți căsnicia și recuperează-ți urgent fostul iubit după despărțire / divorț ”Mă numesc Felicia, voi fi dator pentru totdeauna marelui doctor Egwali pentru că am reparat căsătoria ruptă după ce soțul meu m-a părăsit pentru o altă amantă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vrăji până când prietenul meu nu mi l-a prezentat. La început, am fost sceptic în privința asta, pentru că am auzit multe despre vrăjitorii falși, dar mi-am pus îndoielile în spate, fiind disperat să-mi recuperez soțul și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a cerut el să fac. . Acum soțul meu s-a întors la doar 48 de ore după ce l-am contactat. Trăiesc din nou fericit cu soțul meu după 6 luni de divorț și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut de lumea pe care i-am spus-o. De asemenea, este specializat în vrăji la loterie, vindecarea diferitelor tipuri de boli, plante pentru sarcină, E.T.C. Conectați-vă cu Doctor Egwali prin poșta sa (Dregwalispellbinder@gmail.com) sau Whats-app la +2348122948392

    RăspundețiȘtergere