joi, 5 martie 2009

Din cauza lipsei banilor, tot mai multe mame îşi abandonează copiii

Criza financiară loveşte peste tot, chiar şi în copii. De la începutul anului peste 600 de minori au fost abandonaţi de părinţi numai în judeţul Iaşi. Mulţi dintre copii părăsiţi au ajuns în această situaţie fiindcă familia nu mai are din ce trăi. Aşa s-a ajuns în situaţia ca într-o singură zi nu mai puţin de 33 de copii să ajungă în grija statului.

Numărul mamelor care renunţă la cei cărora le-au dat viaţă, din cauza lipsei banilor, creşte de la o zi la alta.

În luna februarie, tot mai mulţi părinti au depus cereri la Direcţia de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Iaşi, legate de instituirea unor măsuri de protecţie pentru copiii din familiile respective. În general, aceste familii provin din mediul rural şi nu mai au bani ca să-şi întreţină copiii, a declarat purtător de cuvânt la Direcţia de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Iaşi, Tiberiu Bantaş. La Iaşi se depun în jur de 12 cereri pe zi, iar dintre acestea doar 10-15% sunt ca urmare a cazurilor sociale, restul se referă la abuzuri sexuale sau violenţă în familie. la sfârşitul lunii ianuarie s-au instituit 33 de măsuri de protecţie specială, respectiv plasament de urgenţă pentru familiile care au probleme financiare, a declarat Tiberiu Bantaş.

Sursa: Realitatea.net

2 comentarii:

  1. Bună ziua, sunt aici pentru a răspândi această veste bună întregii lumi cu privire la modul în care am primit soțul meu înapoi. Eram nebun când soțul meu mi-a lăsat o altă femeie luna trecută. Dar când mă întâlnesc cu un prieten care ma introduce în profetul Okona, un mare mesager la oracolul pe care îl slujește, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum ma lăsat soțul meu. El mi-a spus doar că am ajuns la locul potrivit că voi fi dorința mea de inimă fără nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie să fac, după ce a fost făcut, în următoarele două zile, soțul meu a sunat mă la telefon și îmi pare rău că m-ai trăit înainte. Sunt atât de fericită și copleșită că trebuie să le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona să-mi dau dorința inimii. Dacă aveți nevoie de orice fel de ajutor, contactați Profetul Okona la următoarea adresă de e-mail: prophetokona@gmail.com De asemenea, a distribuit atâtea vrăji ca,
    (1) Dacă doriți ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divorț în căsnicia ta.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei să vindeci bolile mortale
    (5) Dacă vreți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să îți ceri soțul și soția să fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) vrei o soție / soț

    RăspundețiȘtergere
  2. locuiesc și lucrez în Marea Britanie. Viața mea s-a întors !! După 2 ani de căsătorie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii, am simțit că am terminat totul, aproape că m-am sinucis pentru că ne-a lăsat cu nimic, am fost emoțional în tot acest timp. Mulțumesc unui mare război de vrăji numit Dr.Wealthy pe care l-am cunoscut online, care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine. Într-o zi credincioasă, în timp ce navighez pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr.Wealthy. Unii oameni au mărturisit că și-a readus iubitul Ex, iar alții au mărturisit că restabilește pântecele, vindecă cancerul și alte boli, îl puteți contacta pe wealthylovespell@gmail.com, el este cel mai bun vrăjitor care vă poate ajuta cu problemele dvs. whatsapp +2348105150446

    RăspundețiȘtergere