joi, 5 martie 2009

De azi, mamele primesc indemnizatia de 85% pentru copii

Incepand de joi, 5 martie, primariile vor plati indemnizatiile pentru cresterea copiilor, dupa noua lege, adica 85% din venitul lunar pe ultimul an.

Banii vor fi trimisi, in perioada 5-28 martie, prin posta sau vor fi virati pe card, informeaza Realitatea TV.

Primele mamici care vor incasa indemnizatia sunt cele care au nascut dupa 1 ianuarie, iar in a doua jumatate a lunii, vor primi banii si cele care au nascut anul trecut.

In ultima sedinta din 2008, Guvernul a aprobat ca indemnizatia pentru cresterea copilului sa reprezinte 85% din veniturile realizate in ultimele 12 luni.

Indemnizatia nu poate fi insa mai mica de 800 de lei si nici mai mare de 4000 de lei, adica echivalentul a 3 salarii medii pe economie.

2 comentarii:

  1. Chiar au inceput platile pentru 85%?
    eu inca nu am primit nimic...am nascut anul trecut....inca mai astept...

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu n am primit nimic si suntem in luna mai

    RăspundețiȘtergere