vineri, 4 iulie 2008

Un nou vaccin pentru copii, in ajutorul parintilor

Sanatatea copiilor este una dintre principalele griji ale unei mame si de prea multe ori auzim povesti tragice despre copii in suferinta si familii disperate. Vom incerca de fiecare data sa ajutam cazurile speciale, sa mobilizam cat mai multe mame si cati mai multi oameni care doresc sa faca bine pentru ca traiul copiilor bolnavi sa fie mai bun, pentru ca cei care au nevoie de tratamente specializate sa poata avea acces la ele. Dar pentru ca cel mai bine este sa previi vrem sa dam o veste buna: din octombrie va fi disponibil un nou vaccin. Este important sa stim de el si poate mai important sa actionam, sa convingem cat mai multe mamici sa-si vaccineze copiii. Multe din problemele de sanatate de care ne lovim acum pot fi evitate prin preventie.

Si-acum stirea din Ziua:

Ministerul Sanatatii va introduce, din octombrie, in programul national de vaccinare, un nou vaccin tetravalent cu ajutorul caruia copiii vor fi imunizati, cu o singura injectie, impotriva a patru boli, respectiv difteria, tetanosul, tusea convulsiva si poliomielita.

"In prezent, in Romania exista un vaccin tetravalent, dar cu o alta schema si care are mai multe efecte secundare decat cel de ultima generatie care va fi lansat in octombrie", au declarat directorul general in Ministerul Sanatatii Publice, Florentina Furtunescu, ieri, intr-o conferinta de presa.

Ministrul Sanatatii a anuntat ca lanseaza, de luni, campania Saptamana Europeana a Vaccinarii, al carei scop este constientizarea importantei imunizarii copiilor si respectarii dreptului fiecarui minor la vaccinare, precizeaza Mediafax.

"In perioada 21 - 27 aprilie, sub sloganul <Sa prevenim, sa protejam, sa ne vaccinam>, in Romania se va desfasura o campanie de constientizare a importantei vaccinarii copiilor si a respectarii dreptului fiecarui copil la vaccinare - obiective ale strategiei de preventie a Ministerului Sanatatii Publice", a anuntat Eugen Nicolaescu.

Acum sa speram ca aceasta decizie va fi si pusa in practica si ca micutii vor beneficia fara exceptie de acest drept la vaccinare. Sa mai speram de asemenea ca toti parintii vor intelege cat de important este sa-si vaccineze copiii pentr a-i pune la adapost de boli ingrozitoare care le vor afecta colilaria si intreaga viata.

Un comentariu:

  1. Salvează-ți căsnicia și recuperează-ți urgent fostul iubit după despărțire / divorț ”Mă numesc Felicia, voi fi dator pentru totdeauna marelui doctor Egwali pentru că am reparat căsătoria ruptă după ce soțul meu m-a părăsit pentru o altă amantă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vrăji până când prietenul meu nu mi l-a prezentat. La început, am fost sceptic în privința asta, pentru că am auzit multe despre vrăjitorii falși, dar mi-am pus îndoielile în spate, fiind disperat să-mi recuperez soțul și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a cerut el să fac. . Acum soțul meu s-a întors la doar 48 de ore după ce l-am contactat. Trăiesc din nou fericit cu soțul meu după 6 luni de divorț și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut de lumea pe care i-am spus-o. De asemenea, este specializat în vrăji la loterie, vindecarea diferitelor tipuri de boli, plante pentru sarcină, E.T.C. Conectați-vă cu Doctor Egwali prin poșta sa (Dregwalispellbinder@gmail.com) sau Whats-app la +2348122948392

    RăspundețiȘtergere